Moduł budżet

Nie musisz pytać księgowości ile masz jeszcze do dyspozycji. Podczas wykonywania budżetu powstaje wiele dokumentów, które są zatwierdzane krążąc od biurka do biurka. W systemie Magistrat zaangażowania i faktury są przekazywane i akceptowane elektronicznie.

Prezentacja online

Jak działa nasza aplikacja EZD

1

Plan wydatków

Pracownicy rejestrują zadania, których wykonanie będą nadzorowali.

2

Zaangażowania

Po utworzeniu zaangażowań, ich akceptacja jest prowadzona elektronicznie.

3

Akceptacja faktur

Faktury są elektronicznie przekazywane pomiędzy osobami uczestniczącymi w procesie akceptacji.

4

Rozliczenie zaangażowań

Zatwierdzona faktura jest podstawą do rozliczenia zaangażowania.

5

Porządek w dokumentach

Przy poszczególnych zadaniach prezentowane są zaangażowania, umowy i faktury dot. danego zadania.

6

Rejestry

Dodatkowo automatycznie tworzone są rejestry faktur i umów. Rejestry mogą być udostępnione na BIP.

Co nas wyróżnia na tle konkurencji

Integracja z EZD

Zaangażowania i faktury są elektronicznie przekazywane pomiędzy osobami uczestniczącymi w procesie akceptacji. Przekazywanie odbywa się zgodnie ze zdefiniowaną ścieżką akceptacji.

Dowiedź się więcej

Wygodny dostęp do dokumentów

Zaangażowania, faktury i umowy są przechowywane w wersji elektronicznej, dlatego są łatwo dostępne.

Dowiedź się więcej

Czytelna prezentacja

Zaangażowania, faktury i umowy są prezentowane w powiązaniu do zadań budżetowych. Dodatkowo stan wykonania poszczególnych zadań jest prezentowany w formie wykresów.

Dowiedź się więcej

Często zadawane pytania

Co to jest system EZD nowej generacji?

Czym różni się EZD nowej generacji od systemów starszej generacji?

Dlaczego system EZD jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowanie urzędu?

Dlaczego w aplikacji Magistrat pisma elektroniczne muszę podpisywać podpisem elektronicznym?

Czy praca z system EZD oznacza brak możliwości wglądu w dokument źródłowy?

Czy zmiana dotychczasowego EZD w urzędzie na aplikację Magistrat ma sens?

Czym wyróżnia się wdrożenie aplikacji Magistrat?

Dlaczego aplikacja jest w formie abonamentu?

Cennik

Gmina wiejska

250 zł

Miesięcznie

2 500 zł

Rocznie

Gmina wiejsko-miejska
Gmiana miejska

390 zł

Miesięcznie

3 900 zł

Rocznie

Starostwo
Powiat grodzki

Oferta indywidualna

*Cennik zawiera opłaty licencyjne za korzystanie z aplikacji przez wszystkich pracowników urzędu
**Opłaty licencyjne podane są jako kwoty brutto
Zobacz flim system magistrat

Zapisz się na bezpłatny webinar

Lub pobierz materiały promocyjne